O nas

Zarząd administruje pracą Stowarzyszenia. Zadania zlecone przez Zarząd realizowane są przez Biuro Zarządu.

Członkowie Zarządu w kadencji 2024 - 2029:

 

Robert Lewandowski - prezes 

Andrzej Biały - wiceprezes

 Paweł Niedźwiedź - skarbnik 

Artur Ciosek - członek 

 Dariusz Chmura - członek 

 


 

Wyciąg ze statutu Stowarzyszenia Gmin i Powiatów "Dolnośląska Kraina Rowerowa"

 

Rozdział IV Władze Stowarzyszenia

 

Paragraf 20

ZARZĄD STOWARZYSZENIA

 

  1. Zarząd Stowarzyszenia w okresie między Walnymi Zebraniami Członków, kieruje całokształtem działalności Stowarzyszenia a za swoją pracę i działania odpowiada przed Walnym Zebraniem Członków.
  2. Zarząd pełni swoje funkcje w okresie kadencji samorządu, do czasu wyboru nowego Zarządu.
  3. Zarząd Stowarzyszenia składa się z Prezesa oraz członków, zgodnie z §13 ust. 2 statutu.
  4. Wybór Prezesa i Członków Zarządu odbywa się spośród członków, w trakcie Walnego Zebrania - zgodnie ze statutem.
  5. Na swym pierwszym posiedzeniu Zarząd wybiera ze swego grona Wiceprezesa i Skarbnika.
  6. Obsługę administracyjną Zarządu zapewnia Biuro Stowarzyszenia.

 

 Paragraf 21

 

Do kompetencji Zarządu Stowarzyszenia należy:

 

  1. wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków oraz składanie sprawozdań ze swojej działalności,
  2. przyjmowanie nowych członków zwyczajnych i wspierających Stowarzyszenie,
  3. określanie szczegółowo kierunków działania Stowarzyszenia,
  4. reprezentowanie Stowarzyszenia na zewnątrz, przygotowanie projektów budżetu i programu działalności na dany rok,
  5. zwoływanie Walnego Zebrania Członków,
  6. zarządzanie majątkiem Stowarzyszenia oraz udzielanie pełnomocnictw do zaciągania zobowiązań w imieniu Stowarzyszenia,
  7. wnioskowanie do Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia o nadanie tytułu członka honorowego Stowarzyszenia,
  8. podejmowanie uchwał o nabywaniu, zbywaniu i obciążaniu majątku nieruchomego i ruchomego Stowarzyszenia, którego wartość nie przekracza 10.000 zł. /słownie: dziesięć tysięcy złotych/,
  9. organizowanie i prowadzenie działalności gospodarczej,
  10. wykonywanie innych czynności i zadań nie zastrzeżonych Statutem,
  11. uchwalanie zasad zatrudniania i wynagradzania pracowników Stowarzyszenia.

 

Paragraf 22

 

  1. Zarząd Stowarzyszenia odbywa posiedzenia w miarę potrzeby, nie rzadziej jednak niż raz na kwartał. Posiedzenia Zarządu zwoływane są przez Prezesa, a w razie jego nieobecności przez Wiceprezesa lub upoważnionego przez Prezesa innego członka Zarządu.
  2. Ustalenia z posiedzeń Zarządu zapisywane są w formie uchwał.
  3. W posiedzeniach Zarządu mogą uczestniczyć z głosem doradczym członkowie Komisji Rewizyjnej.
  4. Do rozwiązywania szczególnych problemów ekonomicznych lub ekonomiczno-organizacyjnych Zarząd może powoływać zespoły pomocnicze lub komisje problemowe, określając ich skład, zadania oraz termin zakończenia prac.

 


 

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...